Data+41 | 11.02.11 21:05 | # | оценка комментария: 0
Господа Анонимы!
Если ставите низкие оценки, то пишите замечания. Я над ними буду думать, может быть они справедливы...
Но если вы даже в виртуале - трусы, то как людям вам - грош цена.
Если вы с этим несогласны, то напишите. Жду.
Copyright 2005 - 2026 אמנות באינטרנט העתקת חומרים נפתרת רק כאשר יש קישור לאתר 9052159116.ru
אני מפנה את תשומת לבכם לעובדה שכל המידע המוצג באתר הינו בעל אופי אדמיניסטרטיבי, ובשום פנים ואופן אינו מהווה הצעה לציבור כפי שנקבע על פי הוראות החוק. למידע מפורט, אנא צרו קשר עם הנהלת האתר באמצעות משוב.