sergik+89 | 25.12.13 11:48 | # | оценка комментария: 0
Отличная работа !!! Фоткайте без вспышке ,на улице , клодите на снег или на доски и сверху с фоткайте ! я например клодуработу на крыльцо , поверхность ровная и фоткать удобно с верху!
Copyright 2005 - 2026 אמנות באינטרנט העתקת חומרים נפתרת רק כאשר יש קישור לאתר 9052159116.ru
אני מפנה את תשומת לבכם לעובדה שכל המידע המוצג באתר הינו בעל אופי אדמיניסטרטיבי, ובשום פנים ואופן אינו מהווה הצעה לציבור כפי שנקבע על פי הוראות החוק. למידע מפורט, אנא צרו קשר עם הנהלת האתר באמצעות משוב.