blok1955+28 | 23.12.12 09:30 | # | оценка комментария: 0
Катя! Да это-просто шутка, а портрет действительно замечательный!!!!""Ваня" тоже прекрасен!!! Мне вообще нравятся портреты детей. Вам они особенно удаются, такие искренние, светлые глаза."Амура"-блестящий портрет!!!!!!!!!!!
Copyright 2005 - 2026 אמנות באינטרנט העתקת חומרים נפתרת רק כאשר יש קישור לאתר 9052159116.ru
אני מפנה את תשומת לבכם לעובדה שכל המידע המוצג באתר הינו בעל אופי אדמיניסטרטיבי, ובשום פנים ואופן אינו מהווה הצעה לציבור כפי שנקבע על פי הוראות החוק. למידע מפורט, אנא צרו קשר עם הנהלת האתר באמצעות משוב.