blok1955+28 | 19.12.12 11:17 | # | оценка комментария: 1
Очень всё вкусно и живопись тоже!!!!Вот,только глазунью надо было сделать свежей,зажаренной, чтобы скворчала.Бегу на кухню....P/S.Простите за прозу.
Copyright 2005 - 2026 אמנות באינטרנט העתקת חומרים נפתרת רק כאשר יש קישור לאתר 9052159116.ru
אני מפנה את תשומת לבכם לעובדה שכל המידע המוצג באתר הינו בעל אופי אדמיניסטרטיבי, ובשום פנים ואופן אינו מהווה הצעה לציבור כפי שנקבע על פי הוראות החוק. למידע מפורט, אנא צרו קשר עם הנהלת האתר באמצעות משוב.